2.5 aylığız son bir kaç haftadır süt veya mama içerken eziyet ediyormuşum gibi bir ıkınması kasılması ağlaması var görmeniz lazım sürekli bi oynarbaş halinde o kafa hiç durmuyor yerinde biberonu elden ele 360 derece döndürüyorum bir yudum içsin diye krize gireceğim artık yani gazı varsa da masajıdır damlasıdır sıcak tutmasıdır rezene kimyonudur her şeyi yapıyorum ama düzelmiyor uyku arasında beslemeye çalışıyorum fark edip yine aynı şeyi yapıyor ama emziğe de yapmıyor aynı şeyi deli oluyor emziğe beslenmeye gelince bi hallere giriyor ne yapacağımı şaşırdım artık ya 😣