nilikonunannesii @Kitsu geldi kurduk denedik valla iyi ki almısız dedim gece rahat uyudum kaç günden sonra😄
nilikonunannesii Kitsu rica ederim daha erken yazardım da eşim tutturdu ben kurcam diye onu bekledik 2 gün 😅 ama baya iyi havalandırma çok iyi memnun kaldım😄
nilikonunannesii Kitsu ben tutulmadım ama herkesin bünyesi farklı tabi ayarları da var yavas ayarda gayet soğutuyor 😊