Bebeğim 3400 doğdu 2. Ay kontrolünde 5.200dü şu an 72 günlük aşıya götürdüm 5300 çıktı moralim çok bozuldu ya zaten alerjiden şüphem var üstüne meme reddi son günlerde olmaya başladı evde bi oğlum var bitik haldeyim kilo durumunu öğrenince iyice çöktüm sütüm var bebeğimi bir şekilde emziriyorum uyuyor ediyor aç olsa uyur mu onuda anlamadım ya