2.5 aylık bebeğim hergün düzenli kaka yaparken ilk 5 gün geçti yapmadı fıtıl kullandık şimdi fıtıl üzerinden 6 gün geçti hala kakası yapmıyor anne sütü ile besleniyor 1 yada 2 keder sma kullanıyorum. İştahı da çok azaldı yardımcı olursanız sevinirim. Benim yeme düzenimi değiştirmem lazım