Sedagoktas54 Ahsensmom_ bizde yeni yaptırdık ateşi falan olmadı huzursuzda olmadı kolay atlattık 6. Ay aşısını😅 tek bacaktan aşı bide ağızdan damla vermişlerdi
organikirmik Ahsensmom_ 2 bacaktan 1 ağızdandı aşılar, bacaktan olanları birleştirmişler sadece. Ateş yapmadı hayır
Kitsu Yeni olduk hafif ateş yaptı ama zaten aşılar dan çok etkileniyor alışkındik. Başka bir sorun olmadı şöyle bir değişiklik olmuş iki bacaktan ayrı ayrı adi yapmadılar tek şırınga da birleştirmisler