Bestergin 15 aylık kızım yürürken İçe basıyor ve parantezlikte var ortapediye getirdim röntgen çekildi kemik yapısında bir sıkıntı gözükmüyor dendi. Ama çok dikkat çekiyor bebeğimin böyle bir durumu olup sonradan düzelen oldumu?
mehmel54 Bestergin 3 yaşaında kızım var o da aynı içe basıyor bende götürdüm kemikte bir sıkıntı yok ayakları m şeklinde oturuyorsa kalça yapısından kaynaklı içe basıyor dedi benim kızım hep m şeklinde oturur o şekilde oturmayı yasakladı büyüdükçe düzelir dedi
Gldekpnci Bestergin arkadaşımın oğlu öyleydi 2 yaşına doğru düzeldi yazın bol bol güneş görmesini sağladı bacaklarının
Bestergin mehmel54 benimde kızım o şekilde oturuyor bende sürekli düzeltiyorum oturduğunda peki birazda olsa düzelme oldumu ayakkabı ortapedi mi kullanıyorsunuz
mehmel54 Bestergin ayakkabı önermeme gerek yok oturuşunu düzelttiği zaman geçer dedi biz yeni gittik hemen düzelmesini beklemiyorum zamana ihtiyacımız var zamanla düzelecek inşallah 😊
Bestergin endoplazmikretikulumiste d vitaminimiz biraz düşüktü ama sonra düzeldi bende düzenli veriyorum şort giydirip güneşe çıkarıyorum onda biraz düzelme var ama İçe basma maalesef ki çok
Bestergin mombabe merhaba parantez bacak düzeldi ama içe basması devam ediyor şuan 2 yaşında tekrar başka bi doktora çıkaracağım
mombabe Bestergin geçmiş olsun öncelikle, sizinde parmak içe basma var mıydı peki kızımın parmakları içe dönük basıyor
Bestergin mombabe teşekkür ederim evet biraz içe doğru basıyor ayak baş parmağı sizin bebeğiniz kaç aylık