Aysedemir__ Tüplerini bağlatıpta pişman olan var mı kızlar yaşım 30 diye doktor erken dedi yani 2.dogumu yaparken 30 olucam kafam karıştı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aysedemir__ 2ay önce 3.sezareyende bağlattım. Şimdilik pişman değilim. Allah pişman etmesin 🤲 (25 yaş)
egelibiranne Aysedemir__ ikinci doğumu yaptım bağlatmadığıma pişmanım ama bağlatıpta pişman olmaktan da korktum. Yine olsa yine bağlatmazdım. Hayat bu bize ne getireceği hiç belli olmaz diye korktum. Allah korusun 3.olursa direkt bağlatırım hiç düşünmem bile
tahin Aysedemir__ ben kalp hastasıyım riskli gebelik geçirdim değerlerim kötüye gidince 36+6 da oğlum doğdu. İlk çocuğum ama kardiyologum daha hamilelikte riskli hayati olarak dedi. Kadın doğum doktoruma sordum durumum bu diye yaşımda 29. Bağladı sağolsun, zaten kişisel olarak sebep bile sormadığını kişiye bıraktığını belirtti ama benim zaten geçerli sebebim vardı. Pişman değilim çünkü ikinci hamileliği kalbim kaldırmayacak barizken o riske girmek istemedim. Sağlıklı olsaydım 2.çocuktan sonra belki bağlatırdım ekonomik ve mental durumuma göre.
perla_ Aysedemir__ yengem pişman oldu iki tane erkek çocuğu var Allah bağışlasın keşke Birtane kızım olsaydı öyle bağlatsaydım dedi
havvacb NeclaLeylaCeydaOhnealaneala nasıl ya 25 yasindamiisniz bende bağlatmak istemiştim 32 yaş demisti nasıl baglattinjz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala havvacb Vala bacım son kontrollerde bana da “bu hastanede bağlama yapmıyoruz biz, hem yaşın küçük, ileride ne olacağı belli değil ” demişti. Yatış yapacağım sıra forum doldururken kendileri sordu. “evet, istiyorum bağlatmak” dedim. İmza aldılar.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aysedemir__ e bacım 25 yaşa göree de 3 sezaryen çok fazla değil mi 🤣Bence ondan bağladılar. 4. 5. Sezaryen riskli diye
Aysedemir__ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala he 3 çocuksa tamam yani evet doğru 😀ben napıcam ya vallahi 2 yi zor kabullendim istemeyerek oldu 3 ü hiç istemem bağlatsam mı spiral ekstra korunma mı yapsam bilemeidm
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aysedemir__ Bağlatma bence de ya. Benim annem de kısa aralıklarla 3 çocuk doğurdu (aynı benim gibi) 😂 menopoza girinceye kadar hapla korundu, maşallah vala iyi korudu hap😂 5-6sene kadar sonra 4.hamileliği de olmuştu, karnında ölmüştü galiba. Küçüktüm, hatırlamıyorum pek :)
Aysedemir__ tahin çok geçmiş olsun canım Allah şifalar versin. Ya bende bağlatayım diyorum yani keyiften de değilde hem ekonomi hem kendim için artık 3.cocuk kaldıramam yani ben kendim yapamam 2 yeterli bizim için bir kız bir erkek zaten Allah sağlık versin bütün çocuklarımıza ama eşimde kabul ederse bende bağlatayım diyorum sen olsan napardın 2.cocuktan sonra
Aysedemir__ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kız baksana 3 e kalmış 4 e de kalmış ay Allah korusun ben 3 4 yok ya bana göre değil o kadar çocuk en iyisi bağlatmak galiba 😀
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aysedemir__ 4 e de kalmış Bekli isteyerek kldı kız bilmiyorum ki 💁🏻♀️ 🤣 bi sorayım, bende merak ettim şimdi 🤣
Kitsu Yengem pişman 3 çocuğu var bir süre sonra ekonomik olarak ve hayat kalitesi olarak daha da iyiye gitti hayatları bir çocuk daha istediler
Aysedemir__ Kitsu hayat şartları iyiye gidiyor diye çocuk doğurmak gerekmiyor ki bunu büyütmesi gece uykuları sadece ekonomik değil maneviyat da önemli annenin hazır olması vs kimisi 1 cocuk ister kimisi 2 veya 3 bu insanın kendiyle alakalı zaten hamilelik zor süreç birse doğurması ağrısı bakımı vs
Deletedmom192 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala amın amın 😃 bır an gozumde canlandı da bayıldım gerı geldım 🤣🤣