hamidenurozdemir Arkadaşlar kızım 13 aylık , Eylül gibi balık yağı kullanmaya başlayacağım ben Möllers markasını düşünüyorum ama nasıl sizce ya da başka tavsiyesi olan var mı
ElisaMom_ hamidenurozdemir bende ocean kullanıyorum kızıma iki gündür başladık yani bana mı öyle geliyor anlamadım kızımin iştahı açıldı gibi
012530 ElisaMom_ belki size öyle geliyordur yada iştah açıklığı bu zamana denk gelmiştir ☺️ çünkü bende iştah için başladım doktor balık yağı için hızlı bi beklentin olmasın uzun vadede kullanınca vitaminleri düzelince muhtemelen iştahı artacaktır direkt olarak balık yağı iştah açmaz demişti o yüzden sanırım 2 günde etkisi olmamıştır ☺️
symsymsym hamidenurozdemir ben ocean kullanmıştım. Doğduğundan beri kullanıyorum kendi icmek istemedi emzirdigim donem ben ictim sütümden gecsin diye. Sonra sütü kestigimiz donem icmek istemedi o zamandan beri de jel eastfishoil kullanıyorum şeker gibi cok seviyor. Tadi da güzel zaten bir sıkıntı yaşamıyoruz.
hamidenurozdemir bebek2anne1 ben bir yaşından sonra uygun diye biliyorum ama iki diyenler de var ben doktoruma danışarak hareket ediyorum siz de bir sorun isterseniz