imran0907 Anneler benim 3 aylık bebeğim var ve anne sütü artı mama ile besleniyor doktorumuz 3. Ay kontrolünde su verebiliceğimizi söyledi 5 cc kadar. Günde kaç kez ve nasıl veriyorsunuz beslenmeden önce veya sonra??
Kayra_68_aksaray imran0907 yazın sık sık verebılırsın çünkü sıcak bebeğin çişi nden de takıb edebilirsin sarıysa suya ihtıyaci vardır
bilgedm imran0907 Benim bebeğim sadece mama ile besleniyor. Doktorumuz ek gıdaya kadar su verme dedi. Herkesin doktoru farklı bir şey söylüyor su konusunda.
uuuuuuu imran0907 her doktor önermiyor ama onerenler de mamadan sonra 1 çay kaşığı verilmesini tavsiye ediyor
girlmama imran0907 kafama gore gunde 1 2 defa veriyorum ben philips alistirms bardagina koyuyorum kendi iciyor
nnoktaa imran0907 ek gıdaya başlayana kadar hiç su vermedim. Sadece anne sütü alıyordu. Şu an piyasada bulunan hiçbir suyun mineral değeri bir bebek için yeterli değil. Anne sütü gibi bir mucizeniz varken su vermek çok gereksiz.