Aysedemir__ Selam kızlar spiral ile hamile kalınır mı kalan varmış bende 2.dogumumdan sonra taktırmayı düşünüyorum ama spiralle de hamile kalanları duyunca korktum bi napsam bilemeidm 3.cocuk istemiyorum çünkü artık
ikiprenses_annesii Kayra_68_aksaray Nasıl gelişti peki sizde? Spiraliniz mi kaymış? Ve belirtler neydi adet gecikmesi dışında?
Kayra_68_aksaray Elifsaid süreci anlatırmisiniz sezeryan lamı olmıstunuz doğumu normalmi bende baglatacamda
Aysedemir__ Elifsaid ya benim yaşım için erken dediler 30 yaş için sen kaç yaşındasın canım valla bende bağlatmak istedim ama doktor nolur nolmaz hayat şartları felan dedi Nebileyim ya çevremde de bağlatma diyem var napacagımı bilemedim
Niyesordunbucevabi Aysedemir__ beni 5.5 sene korudu çok memnundum ama buaralar spralle hamile kalan çok duyuyorum
Kayra_68_aksaray uuuuuuu bende 10 yıl sıkıntısız spıral ile korundım ama sonrakı taktırdıgomda 2 yıl olmadan hamile kaldım
Elifsaid Aysedemir__ Benim yaşım 32 ve 4 çocuğum var.Devlette bağlattım.En küçük riski bile göze alamazdım.
aylaa26 Aysedemir__ tabiki kalınabilir benim kuzenim 2 bebeğinede spiralle hamile kaldı taktırıcaksanız 2. Bi korunma yöntemi daha kullanın bence hiç bir yöntem tek başına yeterli değil
Kayra_68_aksaray uuuuuuu evet ama erkekler spıral var diye kabul etmıyor şimdi de prezervatif ile korunuyoruz dedim bende doğum kontrol hapı kullanım 2 yöntem Le korunıruz garanti olur dedim eşim hemen ozaman prezervatif kullanmam dedi
Kayra_68_aksaray Aysedemir__ kullanmadım ama yapıyor dedikleri için kullanmıyorum kilo problem ı’m var zaten kuzum
aylaa26 Aysedemir__ yapmıyor tabiki ben senelerce kullandım kilo problemi yada başka etki yapmadı hiç
Aysedemir__ Kayra_68_aksaray Elifsaid senin 4 cocuk varmış canım zaten Allah bağışlasın istemiyorsan zaten bağlatman iyi olmuş ya ben de 3. Vs istemiyorum sence napayım bağlatsam mı
Kayra_68_aksaray Elifsaid baglatma sürecini anlatırmısın kaç dikiş vardı nekadar sürede toparlan dini kaç dakika sürdü