tahin basemode bende şunu merak ediyorum bebek ürünlerini de normal bulaşık makinesinde yıkayalım değil mi beraber? Ayrı bir şeye gerek var mı?
basemode tahin indirimde biberon için ayrı deterjan almışım o bitene kadar ondan kullanırım sonra ne yaparım bilmiyorum 😁 ama elde ayrı yıkarım gene
organikirmik basemode bebeğim irmikli hiçbir şeyi yemiyor. Tarhanayı da çok sevmedi. Bal kabaklı tarhanayı salçalı sebzeli yaptım anca öyle yedi biraz. Muhallebili karışımları da muhallebi formunda hiç sevmedi. Benimkiler bekliyor dolapta yani 😅
ikicocukannesi205_ basemode bende baslicam ama hangisinden başlasam bilmiyorum siz nasıl ilerliceksiniz
basemode ikicocukannesi205_ mevsim sebzeleri,yoğurt,peynir,yumurta,meyveler diye ilerlemeyi düşünüyorum. 3gün kuralını alerji yapabilecek şeyler hariç yapmayı düşünmüyorum bizim doktorda gerek yok diyor. Alerji yapacak olan 10 dk da belli eder diyor
organikirmik Rosebud10 suda vitamin değerleri azalıyor sebzelerin yoksa haşlanır tabii ki. Suya geçiyor daha doğrusu
tahin basemode elde mi daha sağlıklı diyorsunuz 🤔 paşanın çamaşırları ayrı yıkamak yetmedi şimdi ek gıda ürünleri de öyle olacak yani
basemode tahin sağlıklı diyemem ben o deterjan bitsin site elde yıkarım. En temiz yöntem ne olur bilemem tabi
Elonice duruistwo Aa bunu bilmiyodumm ya tesekkur ederim pankeke norma un yerine direk bunu kullanabiliyo muyuz yoksa normal unla az miktar mi atmak gerekiyor tadı acı oluyormu pankekte
duruistwo Elonice Ölçüne göre ayarlarsın canım miktarı 2 yk una 1 silme tk yeter mesela Muzda koyarsın tatlı olur
girlmama basemode evde olanlar agir geliyor bana o yuzden disardan iyi bir markadan almayi dusunuyorum o marka ilik suyuyla meyveli dondurma falan yapiyorlar cocuklar bayiliyirmus
annekadin21 basemode ben irmik pirinc unu vs vermedim pek. Tarhana aldim, uani kasik 8. Aya kdr kullandık sonra bizim ev kaşığını döndük. Cam rende alın kuruyemislere iyi oluyo onluk giyilebilir olanlar pratik b
annekadin21 sellinn ne gbi bir sorun olcakki. Yani ilerde de öyle yicekler zaten . Onceden bu kaşıklar mi varmış