Poyrazmom0 ilk 3 ayda 5 kez kontrole gitmişiz. Sonrasında doktorun çağırmasıyla 6, 9, 12, 15, 18, 24. Ayda gitmişiz. Önümüzdeki ay 30 aylık olacak yine doktoru çağırmıştı gideceğiz. Bu aralarda aşı ve kontrol için ASM’de çağırmış onlarada gitmişiz. Düzenli takip edilmesini destekliyorum. Doktoru bazı aylarda kan tahlilide istiyor değerlerine bakıyor. Ona göre yönlendirmeler yapıyor. Tavsiyem gitmeniz doğrultusunda 🌸