babyyboy25 Önerileri bekliyorum 0,5 yaptırıcam juvederm düşündüm gülünce üst diş etlerim gözüküyor en çok ondan rahatsızım bu durumda kaybolur mu ?
KendiEvimdeDeplasmandayim babyyboy25 bilgim yok dolguyla alakalı üstte kalsın ama dudaklarınızla bir probleminiz yoksa diş eti estetiği de yaptırabilirsiniz
endoplazmikretikulumiste babyyboy25 ölçü az şimd ilkkez yaptıranlar o an aynada gördüğü şekilde kalacak sanıyor yanılıyorlar o görüntü o an işlem yapıldığı İçin şiş bir görüntü o görüntü yarı yarıya birkaç gün sonra iniyor yapılmamış gibi oluyor 1 yaptırın bari . Birkaç kez yaptırdım ben vakit bulamadığımdan şu ara yaptıramıyorum ama sevdiğim yaptırdığım bir şey
babyyboy25 Elif7781 KendiEvimdeDeplasmandayim yok ya benim sadece gülünce üst dudağım kayboluyor konuşurken falan sıkıntı yok ama ben rahatsız oluyorum birde yapmışken dudakta yapmak istiyorum ikisi bir arada çözülürse sevinirim 😂
babyyboy25 aysebb ilk defa yapıcam da korkuyorum yakışmazsa en azından az olur sonra belki 1 e çıkarırım bakalım😂
aysebb babyyboy25 1 de çok değil zaten oda az ama 0,5 yaptırmanıza değmiyor hiç yapılmamış gibi olucak sonradan. Zaten bilgi verirler size bu konuda
babyyboy25 duruistwo öyle çokta değil aslında yani problem edecek kadar 😂 ama ben yine de kafaya takıyorum belki işe yarar 0,5 1 yapmaya korkuyorum yüzüm küçük çenem falan yani suratıma bakınca sadece dudak görünsün istemem🤷🏻♀️😂
duruistwo babyyboy25 1 cc öyle balon gibi yapmıyor kız😄 Zaten ericek öyle düşün Bende yaptırmak istiyorum , kalem gloss sürünce gayet iyiler ama sürmeden ince geliyor gözüme Fiyatlar nolmuş bu arada
ReisinKizi babyyboy25 sizin için 1 lik şişe açılıyor zaten kalan 0.5 i de bir iki hafta sonra yaptıracağınızı söyleyin kabul etmeleri gerekiyo.
yagmurkokusu_ babyyboy25 hiç yaptırma derm 0,5 belli dahi olmaz ilk ödem olur bende yaptırdım 1 cc ama hemen eridi ilkse hemen eriyor
tgcyi babyyboy25 ben yaptirdim sadece 6 ay kadar gitti sonra bir daha yaptirmadim dudak pigmentasyonu yaptiriyorum bi kac yil arayla daha kalici