Herkese selam eğitime başlayalı 9 gün oldu kaka ve gecede sorunumuz yok ancak gündüz çiş kaçırma halen devam ediyor evet çişim geldi diye söylüyor ama mutlaka günde 1-2 kez olduğu yere işiyor bu normal mi? Yoksa ters giden bir şey mi var anlamadım tecrübeliler yardımcı olabilir mi? 🥲