Kızlar 18, gündür diyeteyim 98 ile başladım 11.gun tartıldım 94 buçuk olmuştum geçen cuma tartıldım ve bugün persembe 1 hafta araylan 93.70 çıktı moralim bozuldu ya 1 hafta içinde sadece 700 gram vermişim hamur işi şeker işi asla yemiyorum ama ilk defa diyete giriyorhm doğum sonrası sizce ilk 10 gün neden birazdaha çok gityide bu 7 günde 700 gram tek gitmiş suanki güncel kilom 93.70 olmuş