Elciin
1.5 aydır geçmek bilmeyen burun tikanikligi var. Daha önce hava ve antibiyotik kullandık zatürre başlangıcı dendi. Şükür öksürugu falan atlattik ama burun tikanikligi var. 5 gün burun spreyi kullandık. Fizyolojik serumla temizliyorm aspiratorle çekiyorum var mi bunun çaresi oğlum bu arada 4 buçuk aylik