Sabah sabah sinirlerim alt üst oldu çarşamba günü hamilelik testi yaptım silik çizgi çıktı bende dün sağlık ocağına gittim beta baktırmak istiyorum dedim doktor idrarda çıktıysa beta da da vardır seni hamile kabul ediyorum kan testlerine bakcam dedi bende ben kürtaj oldum 4 ay önce betaya da bakın dedim ama 4 ay olmuş dedi gene de hem diğerlerine bakar hem betaya bakar diye düşündüm sabah kalktım baktım beta yok diğer kanları girmiş böyle bir mantık olabilir mi ya