Büyük kızımı anaokuluna yazdırdım. Kura yapılacakmış. Çıksrsa inşallah anaokuluna gidecek. Anaokuluna kreşe giden çocuklar çok hasta oluyor biliyorum. Grip aşısı da hastalığı daha hafif atlatmasını sağlıyor. Doktordan net bilgi alamadım. Biraz araştırma yaptım grip aşısına sebep olan farklı bölgelerde farklı virüsler var aşılar da farklı markalarda ve bazıları farklı virüslere karşı koruma sağlıyormuş. Sizler yaptırdınız mı kızlar? Yaptırdıysanız hangi marka aldınız fayda gördünüz mü? Yurtdışında burundan sprey şeklinde yapılanlar da gördüm. Türkiye’de var mı ki acaba? Bilgim çok az bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Kızımın 3 yaşına sayılı günler var bu arada..