girlmama bebeğiniz dördüncü ay atağında bu yüzden içmiyor bence. Mamayı yine değiştirin belki yaramıyordur ama değiştirdiğinizde de muhtemelen içmeyecek. 5 ay 2 günlük, 3 ay 15 günlükken ataşı başladı yeni yeni düzelir gibi ama tam geçmedi bile. Ben artık cinnet getiriyorum bebeğimi beslerken. Ataktan o bence. Daha yazamayacağım. Dördüncü ay atağı deyince ben bayılacak gibi oluyorum artık. Allah yardımcınız olsun