Kızlar çok çaresizim şuan ağlayarak yazıyorum bunları. 8 aylık bir kızım var yaklaşık 5 aydır hep bir iştahsızlığı var mama içmeyi reddediyor zorla içiyor. Önceden uykudayken besliyordum artık uykuda bile kabul etmiyor. Ek gıda zaten yemiyor, raporlu mama kullanıyoruz. 4 5 gündür mama yemeyi reddediyor içiremiyorum diliyle itiyor ağlıyor nerdeyse 12 13 saat aç duruyor içtiği zamanda 60 cc zor içiyor mamayı. Sadece su içmek istiyor biberonu doldurup versem hepsini içer. Bu çocuğun sorunu ne olabilir neden içmiyor ne yapacağım bir akıl verin lütfen 😔