ikiprensess Merhaba arkadaşlar bugün hamile olduğumu öğrendim 4,5 aylık bebeğim bir de 5 yaşında bi kızım var benim gibi kısa zaman arayla hamile kalanlar varsa yazabilir mi doğum ve hamilelikte zorluklar oluyor mu (sezeryan doğum yaptım)
Eda6714 ikiprensess kızlarımın arasında 1 buçuk yaş var 7 aylıkken öğrenmiştim bende 2. Kızıma hamile olduğunu hamileliklerim hep rahat eşim asker olduğu içim 3 yıldır çocuklarımı tek başıma büyüttüm hem anne hem baba oldum çok zorlandım o yüzden yaş araları az olduğu için benim kızlarım sürekli birbirini kıskanırlar sürekli bir kavga dövüş var aralarında biri napıyorsa diğeri de aynısını yapıyor malesef biri yemiyorsa diğeri de yemiyor sürekli bi kısır döngü içerisindeyim Allah yardımcınız olsun eğer destekçiniz varsa size destek olursa sizin açınızdan çok iyi olur ya da maddi açınız varsa bir bakıcı iyi gelebilir size ben şahsen 3 buçuk yıldır çok yıprandım kendime ait bi hayatım olmadı gidip arkadaşlarımla tek başıma bir kahve içme fırsatım bile olmadı büyük kızım bir de aşırı derece de mızmız beni çok zorluyor biri 3 buçuk diğeri 2 buçuk yaşında normal doğum yapmıştım
Miray2024 ikiprensess ben 5 aylıkken hamile kaldım. Eğer yardımcı oalcka biri yoksa çooook ama çok zor. Benim eşim her şeye yardım etmesine rağmen yetmiyor. Olmuyor. 2. Bebek doğunca ilk çocuğuma teleofn vermek zorunda kaldım ve şu an konuşamıyor. Onunla doğru düzgün ilgilenemiyorum. İnşallah sizin böyle olmaz. Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.
ikiprensess Miray2024 sezeryan doğum mu yapmıştınız acaba hamilelik ve doğumda ekstra bi sıkıntı yaşadınız mı
Miray2024 ikiprensess ikiside sezeryan hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür ne hamilelikte ne doğumda. Hatta doktor ilk sezeryan gibiydi hiç bimyapışıkkık vs yoktu dedi