zekkk ohhh süper ev de varmış babanin maaşı da idare eder ne güzel. bencede böyle bir adama katlanılmaz. Insallah anlaşmalı olur hemen biter. Adliye den atanır sana avukat. Ama adlı izne giriyor adliye yani izne çıkıyorlar artık eylülü bulabilir sizin işlemler hemen başlatın o halde belki yetişir mahkeme hemen görülür. Ben 3 gün içinde çıktım mahkemeye