Ameliyatnöncesi ve sonrası doktorlar sigarayı bırakın diyor ciddi zararları var ve ben sigaraya çok bağımlı biri değili. Günde 3-4 tane içerdim hamileyken de bırakmıştım zaten ameliyat olduktan sonra da bırakırım 1 sene ne olacak dedim tam tersi oldu daha da bağlandım daha da içmek istedim 3 ay oldu ameliyat olalı hemen hemen günde 1 tane içtim arar ara bıraktım bişey olur mu sigara içip de problem yaşayan oldumu ?