yenianne___ 43 gün sürmüştü kanama ve bazen artıp bazen azalmisti sonlara dogru bi gun gelip bi gun gelmemişti hatta. Ama ilk 3 gün kü siddette olmadı diğer günlerde sizin aşırı ise isterseniz doktorunuzla bir görüşün, bebeğiniz de hayırlı ömürlü olsun bu arada 🤍