stella123 Ben çok çektim; yara oldu, kanadı. Burada söylenen her şeyi denedim ama hiçbir şey fayda etmedi, asla geçmedi.
Çocuk doktorumuz mememi gördü ve “İyi emziriyorsun, seni tebrik ediyorum. Bir de Garmastan pomat kullanmanı öneriyorum” dedi. Kremi kullanmaya başladığımın 5. gününde tüm yaralar, kanamalar ve ağrılar tamamen geçti. O günden beri de hiç ağrı ya da sızı yaşamadım, şükürler olsun