14 aylık ve doğduğundan beri böyle ne yapacağım artık şaşırdım. Ek gıda ağzına sürmez diyecek kadar az. Acıkıyor uyanıyor. Sütüm de artık doyuruyor mu anlamadım. Saat başı uyanıyor. Benim uyamam etmem derken yarım saat 45 dk anca kesintisiz uyuyorumdur. Gece acıkmasın diye bir tarif denesem asla yemiyor ağzını açmıyor çok çaresizim kızlar ya lütfen bir çözümü yok mu memeden kessem mi diyorum 2 3 aya artık