hepimiz evlatlarımız için en iyisini en konforlusunu istiyoruz ama asıl öyle yerlerde çocuklar gelişim gösteriyor. Okulda yeme düzeni değişti kizimin sizinki de öyle olur belki alışır. Ayrıca istemiyorsa kendi içinden peyniri çıkarıp ekmeği yer bence müdahil olmayın