iremaslan35 O zamanlar da salyalar ve kaşıntı tarzı hareketler oluyordu. 6. Ay da kabardı 9. Ay da resmen diş görünümün de şişlikti dişleri. Ama 14. Ay da patladı. Her bebeğin farklı oluyor bu durum bence, tetagil diş granülü var onun faydasını gördüm ben.