naz000 Oğlum 7. ayından itibaren bana aşırı düşkün olmaya başladı. Bu sebeple kucağına gitmek istediği herkesin (annemin, kayınvalidemin, babasının) kucağına atıp kaçıyorum. Gidip nefes alıyorum, iyi geliyor 😂. Bence başkalarıyla da oyalanabilmesi güzel bir şey.