Hayatımda ilk defa ertesi gün hapı kullandım bir hafta sonra hemen regl oldum. 13 gün oldu hala kanamam var ama sanki hala reglin ilk günü gibi yoğun geliyor. Hiç azalma ya da lekelenme yok. Normal bi şekilde hala gelmeye devam ediyo. Başına gelen var mı ? Yan etkilerinde kanama da yoğunluk ya da artış olabilir diyordu ama bu kadar uzun sürüp hala aynı yoğunlukta olması normal mi ? Yan etkilerinde olduğu için bekledim geçmesini ama maalesef geçmedi. Panik oldum başına gelen var mı?