tttccc emzik kullanıyormusunuz? Benim bebeğimde 2 aylık gaz çıkartacağı sırada emmek istiyor tok olduğunu bildiğim için o sırada emziği veriyorum ve daha rahat çıkartıyor süt gazlandırmıyor, uykuya geçiş aşamasında da iyi oluyor ama 7/24 ağzında değil tabi sadece gaz sorunu ve uykusu olduğunda kullanıyorum