fatmafatma23 Kızlar Merhaba. Benim kızımın boynunda birden bire bir şişlik oluştu daha önce yoktu doktorlar tiroglossal kist olduğunu ve ameliyat olması gerektiğini söyledi. Aranızda bu kistin ameliyatını geçiren var mı ??