2 gün önce arkadaşımı kaybettim 3 ay oldu doğum yapalı aynı gün yaptık hiç kanaması bitmedi doğum sonrası parça alıp kürtaj yaptılar sonuç temiz çıktı ama yüksek rahim enfeksiyonu yazıyordu ve maalesef kaybettik henüz neden de olduğu belli değil 2. Sezeryandı 2. Kesiyi doktor farklı yerden bır üstten kesmiş böyle olan var mı