Arkadaşlar doğum yapalı 2 yıl oldu doğumdan çıktığımda göbeğim nasılsa suan da öyle asla abartmıyorum önceleri bu kadar göze batmıyordu haliyle ödem doğum kg vs ama suan zayıf bir vücut önde giden göbek düşünün oyleli bir durum içerisindeyim bu durumdan şüphelendim için kadın doğum gideceğim randevu oluşturdum merak ediyorum benim gibi doğum sonrası bu durumu yaşayan oldu mu?