Kızlar oğlum 2 buçuk yaşında, o kadar zor bir çocuk ki. Şu sıralar sabrımın tükendiğimi düşünüyorum. Onun için tüm hayatımızı değiştirdik herşey ona göre . Sıkılmasın diye oyun grupları parklar yaşıtlarıyla bir araya getiriyorum yani elimden geleni yapıyorum. Beni çok üzüyor mesela bir yere gidiyoruz arkasına dahi bakmadan son sürat koşuyor. Annem geliyor mu yanlız mı kalırım yok düşünmeden gidiyor. Yapma dediğim seyi israrla yapıyor. Yaşıtlarına vurmaya başladı. Suyu içiyor agxında bekletip tükürüyor. İşte böyle şeyler. Konuşması kendini ifade ediyor artık ne isterse söylüyor ama tam akıcı konusamıyor. Tuvaletini söylüyor. Uykusu da düzenli . Sizde neden böyle. Ne yapabilirim