Prensesannesi_24 Arkadaşlar böyle mis gibi kokan çamaşırların sırrı nedir ne yapmamız lazım var mı bi taktiğiniz ? Sıvı Deterjan mı kullanıyorsunuz toz Deterjan mı peki ya yumuşatıcı markanız ?
ikibebekannesi34 Prensesannesi_24 bim bulut mavi renk ya da siyah renkli inci olanın kokusu kalıcı bence seviyorum, makine ilk calısınca değil durulamaya gecince koyuyorum yumusatıcıyı
Usnac1995 Prensesannesi_24 Yumoştan vazgeçemem. Mavi olan kullanıyorum Peros, Bimin ki dediler denedim ama Yumoş gibi değiller
hira0502 Prensesannesi_24 bence birazda makinaylada ilgili. Kayınvalidem sadece Omo kullanıyor çamaşırları çok güzel kokuyor ama annemin makinanın markası farklı 2 kapak yumoş döküyor ona rağmen kokmuyor
birazquality Prensesannesi_24 bingo üstünde bebek resmi olan yumuşatıcı öyle güzel kokuyor ki ve de kalıcı bayılıyorum
aslhnkrts Prensesannesi_24 toz deterjan kullanıyorum bingo mutlu yuvam olandan , yumuşatıcı da bingo soft sensitive , sık yıkadıklarıma tursil sıvı yada persil sıvı kullanıyorum yumuşatıcı kullanmıyorum sıvı deterjan koyarsam
yavrupotuncek Prensesannesi_24 yumoş ve vernel Max pembe siyah sarı şişesi Miss gibi ayrıca Omo persil güllü ve yumoşun sıvı deterjanları çok güzel
nzyl File market actisoft mavi çok iyi bir de migrosun kendi yumuşatıcısı mor olan iyi diğer rengide güzel baya
prensannesiiiii222_ Prensesannesi_24 yumoş mavi olan ve mor renkli olanları kullanıyorum çok güzel mis gibi kokuyorlar toz deterjan olarakta rinso kullanıyorum beyazlara omo
anne232 Prensesannesi_24 Sıvı deterjan kullanıyorum ve yumuşatıcı Perla hem kalıcı hem çok güzel kokuyor ben mor olanını çok seviyorum