dnzcyln35 Kızlar 16günlüğüz . Sütüm çok geldiğinden mi yoksa bebek küçük olduğun dan mı. Emerken ilk lerde cok zor nefes alarak emiyo. Tıkancakmış gibi. Neden ki ya