alya3 sizinki bayağı ilerlemiş, benimde öyleydi ve bekledikçe yeni düşünceler, takıntılar ekleniyor. Kendi başıma asla yenemedim, evde koltuğun ucunda oturuyordum, kıyafetlerim kirlenecek diye. Ellerim yıkamaktan bembeyaz olmuştu. Ama şuan hiçbiri yok ve üstünden seneler geçti. Kesinlikle bir psikiyatriye gidin . Kendi başınıza çözemezsiniz ,geçmiş olsun 🌸