Ciddi yeme bozukluğu söz konusu. 33 aylık tavuk et balık pilav makarna vb. Bunların hiç birinin tadını dahi bilmiyor meyve ayırt etmez paketli gıdaya çok alıştı napıcam bilmiyorum son çare yeme bozukluğu için terapiye götürmek istiyorum seans başı 3000 tl istiyorlar gidip memnun kalan varsa düşünmeden gidicem çok yoruldum artık kaşık gördüğü an kaçıyor 89 cm 12 kg