GemlikZeytini Dün ne çok sallandık. Bugun parkta çadır kuranları gördüm. Çok korkuyorum ya uğuldama gibi bi ses çıkıypr sallanmayla Allahım korusun
Mircet GemlikZeytini ben hiç hissetmedim yüksek katta oturmama rağmen.Kıçım yer görmediği için olabilir onun haricinde düşük tansiyonum var bana her yer beşik gibi sanırım ben çok alıştım 🥲
atse GemlikZeytini ben kucağımda bi bebe bacağıma yapışık diğer bebe bütün gün durduğum yerde sallandığım için hiç bişey hissetmedim😬 Allah beterinden korusun
GemlikZeytini Mircet ama tüm sokak döküldü kız her sallanmada neresindensiniz bursanın. Şahşn yurdu merkezliymiş orada çok yakın bize