Bol bol su acı kahve ben üç ay önce spinal anestezi ile doğum yaptım baş ağrım çok şükür hiç olmadı ama 2. Ayda şiddetli bel ağrılarım başladı özellikle geceleri uyurken hangi pozisyonda uyursam uyuyayım belim kopacakmış gibi ağrıyla uyanıyorum umarım geçer kalıcı değildir