Merhaba güzel anneler, oğlumu dün iki aylık kontrolüne götürdük, doktor menenjit aşısını da yaptırmamızı önerdi fakat bugün aşı yeri şiş durumda sertlik ve kızarıklık var normal midir, geçtiğimiz hafta karma aşıları oldu böyle bir durum yaşanmadı iki bacakta da. Aynı durumu yaşayan var mı, neler yaptınız paylaşırsanız çok sevinirim 🌺