Güzel bir yazı fakat kısmen katılmıyorum.
Bence götürebildim.
Kendimi kaybetmedim; kendimi buldum.
Günlerce kendim gibi hissetmedim değil; hissettiğim kendimdim.
Işığım dönüştü; artık daha farklı parlıyorum.
Sosyal yaşamdan biraz kopsam da hayatıma, yerini başka kimsenin dolduramayacağı bir insan, evladım girdi. Bir insan yetiştirmeye başlayarak insanlara ve insanlığa daha fazla yaklaştım.
Bence bunlar hepimiz için geçerli olabilir; hangi pencereden bakmak istediğimizle alakalı.😊🌸