esmaugurrr endişelenmeyin sarılık birçok bebek oluyor ve atlatıyor. Kaç gün yatacağı bebekten bebeğe değişir. Düşük doğum kiloluysa, eşinizle aranızda kan uyuşmazlığı vs varsa daha inatçı olabiliyor sarılık, yani düşse de yükselebiliyor ve tekrar fototerapi alması gerekebiliyor. Sizinki biraz yüksekmiş, tek doz yetmeyebilir belki bi kere daha alır. Fototerapi bittikten sonra kaç saatte kaç birim düştüğüne, sonra da kaç saatte kaç birim yükseldiğine bakılır. 2 gün de yatabilir 5 gün de. Zamanla belli olur yani. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah