Kızlar 1 yıl 8 aydır aynı iş yerinde çalışıyorum satış danışmanı SGK li olarak kızım var 6 yaşında annem bakıyordu ama annem artık sağlık problemlerinden dolayı bakamiyor işten ayrilmak zorundayım kızıma bakicak kimsem yok bugun iş yerine bunu söyledim bana istfani yaz cik diyor müdür ben neden istifa yazayım haklarım hicmi yok sizce davami acmaliyim eşimle aynı iş yerinde çalışıyoruz dava açsam eşimi etkiler sitede korkuyorum açıkçası siz olsanız napardiniz