gokkusagi_ Kalabalık olmasıgı ıcın ıkı tarafta isteme nişan evde olucak kız kardeşime ne takmalıyım çeyrek düşünüyordum ama az mı olur
coldplayy gokkusagi_ Nişanda çeyrek, düğünde bilezik olur bizde, ama önemli olan sizin kültürünüz ve bütçeniz.
umayin gokkusagi_ bence yarım takılmalı en az ama durum meselesı bıraz da musaıtsen yarım takabılırsın
buaklinerdenaldinnerden gokkusagi_ o zamanlar yüzük modaydı ben ablama yüzük takmıştım bence çeyrek gayet iyi
shiningmother34 gokkusagi_ nişanda çeyrek düğünde ajda taktım önemli olan bütçen yoksa kimseyi ilgilendirmez gücüne göre takıl