Arkadaşlar 28 mayısta göğsüm için hastneye gitmiştim zaten post açmıştım son postumda görürsünğz bakarsanız sol göğsümde sürekli bi yanma vardı elle muayane etmişti bi sıkıntı yok ele gelen bi kitle yok diyip taa kasıma randevu vermişti bende gelmiştim eve o gün bugündür ara ara yanmam sızım devam ediyordu dünden beri dayanılmicak bi ağrım vardı dün akşam üstünden beri bugün öğlen namaz kılarken yere eğildim sanki kalbim çıkacak gibi oldu ağrıdan kemiklerim kopuyor sanki açıp baktım zaten 2 göğüs ucu birbirinden farklı dünyalar solda göğsümün ucunda sivilce gibi ama ucu olmayan sert birşey var o değiyormış demek sütyene acıma acı katıyormuş dünden bu yana 2 meme ucum var gibi resmen şuan yarın 3 de randevym var ama böyle birş y yaşayan varmı aranızda çok merak ediyorum