rabia0434 Herkese hayırlı akşamlar test arkadaşımın ama emin olamadım bende çizgi gören varmi cevaplarsanız sevinirim
queen_bee Bende görüyorum,ama bu testlere güvenmiyorum ben. 2 test yaptım 2side silik çizgi çıktı, sonuç hamile değilim🤣
ebrulim0 3 gün varsa erken gebelik testi yapsın onda belli olur bu test adet geçtikten sonra yapılıyor çizgi gözükmüyor bunda