Arkadaşlar ben bir ay önce spiral taktırdım spiralden sonra eşim ip gibi bir şey battı dedi ilişki esnasında doktoruma geri gittim ucunda ip oluyormuş herhalde onu içine gömdüm dedi 15 gün oluyor bugün eşim yine battı dedi bugün yaşayan var mı neden böyle bir şey oldu acaba