adamommyy bizim reflümüz vardı 4 aylık olacak neredeyse hala ara ara kusar. Mide kapakçığının tam gelişmemesinden kaynaklı oluyor zamanla geçiyor. Sık olmuyorsa endişelenmeyin. Sıklaşırsa da endişelenmeyin. Bebeğinizi yan yatırmayın, destekli yatırmayın. Sırtüstü sert bi yatakta yatırın sadece başını sağa veya sola yan çevirin, hep gözetim altında tutun, geceleri de sesini duyabileceğiniz mesafede tutun yatağını. Başının altına destek koymayın ama reflü yatağı gibi 15-30 derece açılı bir yatağınız varsa süper hiç korkmayın 🙂↔️